​آشنایی با خطوط تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری 

مرکز تلفن پیشرفته

خط تلفن اینترنتی چیست ؟

تلفن اینترنتی یک تلفن ثابت 8 رقمی مانند تلفن شهری است که با نام‌های مانند سیپ‌ترانک، سیپ‌لاین، ویپ‌لاین و... شناخته شده و به‌جای سیم، بر روی بس​​​​​​​تر اینترنت ارائه می‌شود.

این خطوط محدودیتهای سیم کشی و جابجایی را از بین برده و نیاز به مکان ثابت ندارد

سرعت تحرک و جابجایی این خطوط بسیار بالاست و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید خط تلفن خود را هزاران کیلومتر دورتر انتقال داده و در هر جابجایی مکان، شماره تلفن خود را حفظ کنید.

خط تلفن اینترنتی برای تمامی کارآفرینان که قصد دارند حوزه کاری خود را تا دورترین نقاط کشور انتقال دهند گزینه بسیار مناسبی است.

 تلفن اینترنتی

۲

مرکز تلفن ابری چیست؟
امروزه استفاده از سیستم های ابری در دنیا فراگیر شده   و در همین راستا مرکز تلفن ابری خلق شده است.
 در این سیستم شما به‌جای خرید سخت افزار و نرم افزار صرفا هزینه اشتراک استفاده از مرکز تلفن ابری را می‌پردازید و از امکانات بی‌نظیر آن بهره‌­مند می شود.

فرقی نمی کند سازمان (کسب و کار) شما بزرگ است       یا کوچک، اما در هر دو حالت شما نیازمند ارتباطات حرفه‌ای هستید زیرا هر کسب و کار کوچک و بزرگی به راههای ارتباطی برای تعامل با مخاطبین و همکاران نیاز دارد.
محصول دانش بنیان مرکز تلفن بینانو (VoIP)  این راه ارتباطی را برای سازمان ها فراهم و شرایط را برای مدیریت و نظارت بهتر تمامی تماس های ورودی و خروجی مهیا می سازد.

مرکز تلفن بینانو چه امکاناتی دارد؟
مرکز تلفن سیموتل امکانتی استاندارد و فراتر از مراکز تلفن معمولی دارد مانند:
​​​​​​​تعداد داخلی قابل تنظیم
منشی هوشمند و گویا
تلفن گویای تو در تو
انتقال مکالمه
انتظار مکالمه

شکار مکالمه
ضبط مکالمه

صندوق صوتی
مانیتور تماس ها​​​​​​​
کنفرانس چند نفره
تعریف ساعت اداری
​​​​​​​لیست سیاه و سفید
نظر سنجی پایان مکالمه


مرکز تلفن ابری پیشرفته  Call Center

آشنایی با ماژولها

به بیان بسیار ساده، به دستگاه یا سروری که ارتباط بین همکاران را برقرار می سازد و باعث بهبود روند کاری شرکت می شود، سانترال یا مرکز تلفن گفته می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افزایش روزافزون استارت آپ ها و فروشگاه های اینترنتی استفاده از خطوط تلفن و سانترال ها بیشتر شده است.
سانترال های آنالوگ و یا قدیمی، مشکلات خاص خودش از قبل هزینه گزاف، نیاز به تجهیزات و سیم کشی و... دارند و این امر بسیاری از مدیران را منصرف می‌کند.
​​​​​​​اما مرکز تلفن ابری هیچکدام از این مشکلات را ندارد و با هزینه اندک و بدون تجهیزات قابل راه اندازیست.

مرکز تلفن یا سانترال

با مرکز تلفن ابری به هر شعبه خود در هر شهرستان و یا استان دیگر داخلی 3 رقمی داده و از مکالمات HD و رایگان آن لذت ببرید

محاسن ارتباطات ابری 

​مالکیت به نام و دائمی خط

مالکیت این خطوط دائمی و قابل واگذاری به غیر می باشد
​​​​​​​این خطوط
با مجوز وزارت ارتباطات و توسط شرکت‌های معتبر مانند آسیاتک، پیشگامان و... ارائه می‌شود.

مهمترین ویژگی این خطوط بی نیازی از مکان ثابت است و به عبارتی دغدغه نداشتن دفتر ثابت و یا  تغییر شماره تلفن در زمان جابجایی محل کسب و فعالیت معنایی ندارد  

بی نیاز از مکان ثابت

بی نیاز از سیم‌کشی و تجهیزات ​​​​​​

مهمترین ویژگی این خطوط عدم نیاز به سیم‌کشی و شبکه مخابرات کشور است و نیاز به تجهیزات خاص و اضافی ندارند ​​​​​​​

داشتن خط از چند مرکز  استان

بسیاری از شرکتها نیاز دارند از مراکز دیگر مانند 021 تهران خط داشته باشند که این  خطوط می‌توانید کمک خوبی باشد و همزمان از چند مرکز استان خط تلفن داشته باشید

همراه در سفر  و در شهر

با توجه به اینکه این خطوط روی موبایل و لپ‌تاپ نصب می‌شود، قابل حمل در مسافرت‌های زیارتی و سیاحتی است در واقع هر جا اینترنت باشد این خطوط شما را همراهی می‌کند

قابل نصب روی موبایل و رایانه

این خطوط با نرم افزارهای رایگان و عمومی قابل نصب روی تلفن رومیزی VOIP کامپیوتر، موبایل و تبلت است

مکالمات ارزان و مقرون به صرفه

هزینه مکالمات داخلی به داخلی رایگان
هزینه مکالمات درون شبکه رایگان
هزینه مکالمات به تلفن ثابت شهری و موبایل تا 15% ارزان‌تر از سایر اوپراتورها

سرعت تحرک و جابجایی این خطوط بسیار بالاست و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید خط تلفن خود را هزاران کیلومتر دورتر انتقال داده و شماره تلفن خود را حفظ کنید​​​​​​​
​​​​​​​

قابلیت جابجایی سریع و آسان

ارتباطات درون سازمانی

ارتباط رایگان تمامی شعب در سرتاسر ایران از طریق شبکه داخلی با واگذاری داخلی 3 یا 4 رقمی به هر شعبه (حتی شعب سیار و بازاریابها)

درخواست مشاوره خطوط اینترنتی

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.